Saturday, December 18

MOHD NORADAM. He's Mine !

SALAM UKHUWAH FILLAH



( ouuuhh ! die blaja satu kolej serta satu jurusan dgn sy..)

Sebab AYU IZZATI menyayangi NORADAM …

Saya sayang ADAM sebab die comel . handsome . stylo .
Saya sayang ADAM sebab die selalu mnyanyi untk saya sblm tido..
Saya sayang ADAM sebab die sangat memahami hati saya walaupn saya tak cakap..
Saya sayang ADAM sebab die tahan je bila saya memarah..
Saya sayang ADAM sebab die sentiase ade bersama walau ape pon keadaan..
Saya sayang ADAM sebab die pandai pujuk saya pulk tuh..
Saya sayang ADAM sebab die tahu macam mana nak buat saya happy..
Saya sayang ADAM sebab die tak pernah menghampa kan permintaan saya..
Saya sayang ADAM sebab die selalu berkata-kata dgn lembut dgn saya..
Saya sayang ADAM sebab die terima saya seada nya..

Senang cite sumer tentg die saya suke dan sayang lahh !!weeeeee~~~

sekian <3 href="http://www.mylivesignature.com/" target="_blank">

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...