Monday, December 20

physiotherapist ?? it's me !!

SALAM UKHUWAH FILLAH




weeeeeeeee ...~~
physiotherapy..
itulah jurusan yg aku sedng blaja dan praktis kan skrg neyh..
walau pn pada mule nye aku mmg tak blh blah dgn course neyh..tp bak kate pepatah tak kenal maka tak cinta..kan ??
skrg neyh da pon tahn akhir aku di kolej Masterskill..pejam celik pejam celik lg 3 bulan je tau nk graduate..haishhhh !! rse mcm bru je lg daftar masuk kolej..bknalan dgn housemate..and classmate yg sempoi2 !!





dan palng special skali kan..tau tak ape ??
hehehehhehehehe...
di kolej ini jugk lah aku berjumpa dgn ADAM..mmg la mak anta jauh2 untk blaja..tp tak salah kan klau kte mnyelam smbl minm air ?? huhuhuhuhh..lg pon ingt lg..waktu sem 1 kan..aku gagal tau tak..ya allah !! tyme tuh tuhan je tau malu nye aku..sedih nye aku..mnyesal nye aku..hahh !! ADAM pulak dpt DEKAN kot..tp alhamdulillah..en.adam sgt baek hati..die byk tlg ajar mn yg aku tak paham..bg smangat pd aku..mcm2 die bt spaye aku tak gagal lg..
mmg terharu sgt2 dgn perhatian ADAM..tenkiu syg !!



sepanjang aku blaja dlm bidng neyh..mmg byk pngalaman dan juge knangan tak kire waktu theory atau pn praktikal..aku penah dihantar praktikal di umah orng2 tua..kanak2 istimewa..dan skrg kat unit sukan..cme tgh mgharap kan sem 9(sem last) nnt aku dpt hospitl..amin !!



ok lah !!
ini je yg ade untk entry kali ini..
pada sesape yg berminat dlm couse neyh jgn takt..wlau pn bidng neyh mencabar tp kepuasan yg kite dpt slpas dpt mmbantu orng2 yg memerlu kan khidmat kte sgt2 mngasyik kan..cewahhhh !!


sekian <3 href="http://www.mylivesignature.com/" target="_blank">

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...