Sunday, May 22

TIGA TAHUM TIDAK TERASA

SALAM UKHUWAH FILLAH


Da lama sungguh aku tak memberi perhatian kpd blog terchinta ku ini..sarang labah-labah,sarang semut,sarang burung sumer da blh bertelor dlm blog aku neyh pon..kikiki. Seriously !mmg aku tak de mase sgt untk berblogging..mane tak nye..start March aku da ditugas kan di Hosptl.Bintulu Sarawak untuk 2bulan..sebok dgn praktikal terakhir dan kerja2 kursus terakhir kat sane..mesti lah nak bt yg terbaik kan..cewahh !

Lepas tuh blk je dari Sarawak aku da nak kne berhadapan dgn Final exam..fuhh!!rase cm nak mati je takut nye..yela..kalau blh last2 semester neyh xnak la tbe2 ade subject yg bt hal terkantoi lak..kan ke naye name nye..ngee~~3minggu aku dan kawan yg laen pulun study last nye bjaye jugk lulus semua subject..cume result je tak kuar lagi..

3minggu sesudah berakhir nye Final exam bermakne aku perlu meninggal kan segala2 nye yg ade sepanjang aku berada di kolej mahupon di hostel..ape yg terdetik pada waktu tuh satu je dlm hati aku AKU BUKAN STUDENT LAGI !”sedih nye hati aku…tak mampu lagi nak tggal kan kawan2 yg bersame aku susah senang sepanjang belajar..dan juga setiap kenangan yg terlakar di kolej semenjak hari pertama lagi..seriously aku cakap !aku tak mampu…

Tapi macammn pon setiap pertemuan semesti nye berakhir dgn perpisahan bukan..jadi aku harus pasrah!!

Buat roommate aku..kak mas dan sue..thanks for everything..tanpa korng tentu bosan aku nak menjalani hari2 aku di Masterskill..aku tahu dlm perjalanan hidup aku dimuka bumi ini..tak mungkin aku dpt jumpa org seperti mereka berdua neyh..jujur aku cakap..mereka berdua menjaga aku semenjak hari pertama lagi..banyak ubah sikap2 negatif aku..tak penah biar kan aku rase susah sorng2..tido pon celah2 ketiak je..tah la..blh dikata kan setiap mase mereka ade je disamping aku..dan yg aku paling sedih kalau waktu kami masing2 tak de duet..burger sebiji pon kami kongsi bertiga..boleh tak waktu tuh kembali lagi ??hmmm..

Fik dan adam pulak..mereka neyh la boyfriend aku kat kolej..hahaha!adam juga merangkap kepade kekasih hati pengarang jantung tak terlepas jugk sentiase berade disebelah kanan aku tak kira mase..menghulurkan sedikit kekuatan nye ke dalam diri aku supaya aku lebih kuat dan sabar meneruskan pelajaran..thanks syg. Fik !fik pulak..tak tau nak ckp mcm mn die neyh..kdg2 kalau adam tak de fik diutus kan oleh adam untuk menjaga aku..ahhahaah! tlg beli makan ke..tlg anta ke mane2 ke..tak pon fik boleh menjadi pendengar yg baek kalau aku dgn adam bergaduh..ngee~~
Ramai lagi kawan2 aku di Masterskill neyh..tapi tak mampu nak senarai kan semua nye sbb da panjang sgt da aku bercerita..walauape pon korng semua mmg terbaik dihati aku..

Kat bawah neyh aku nak tayang sket gmb hari2 terakhir kami bersame ok !!

Destinasi pertama kami ialah BROGA HILL..
perrgghhh !!
mmg best kot..walaupon byk dugaan untk smp ke puncak..tp memandang kan teamwork kami yg kuat akhir nye yg tak boleh naek pon blh smp ke puncak..kehh3!







da penat mendaki bukit..badan pon da melekit2..ktorng pon merancang nak pegi mandi di waterfll..
ngee~~
mcm tak reti penat je ktorng neyh..





inilah die sedikit sebanyak aktiviti yg kami penuhi untuk hari2 terakhir kami bersame..walaupon penat tp mengenang kan saat terakhir untuk kami tetap jugak kami kuat kan semangat..mmg kenangan neyh akan kukuh dlm hati masing2 smp kte berjumpa lagi ye kawan2..






2 comments:

  1. oitt gilerr ko rindu mastura sgt kerr..smpai kan tulis pON tiga tahuM kahh2....setahu aku ore tuoo tu jee yg suka wat cm tu hahahahha apa2 pONN miss u lOrh....

    ReplyDelete
  2. ecehh..aku boyfriend ayu la..haha..rindu seyh kenangan ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...