Saturday, January 1

New Year !!

SALAM UKHUWAH FILLAH


hye olLs..
selamat tahun baru..
selamat berazam baru..
selamat dan selamat..
huhuhuhuuuu..

as usual..
tahun baru da tentu lah smue insan sebok mmikir kan azam masing2..
aku juge tak tlepas dri pkare tuh..
huhuhuh..

AZAM aku untuk tahn 2011 ney cume satu je..
iaitu MEMAAFKAN..
knape aku pilih memaafkan sbg azam untk aku pd thn ney ??
emmm..
sush nk dcrita kan mlalui kata2..
hati yg mngetahui..yg mrasai..
cewaaahhhhhh !!

tapi......

untk tahun 2011 ini..
aku bkn hnya mmpunyai azam..
aku jg mmpunyai DOA..
iaitu..


hubungan keluarga ku semakin erat..




hubungan aku dan ADAM dpanjangkan jodoh nye..



hubungan antara rakan2 sentiase baek..






ini lah rakan2 ku..dan aku bgitu mghargai mreka dlm khidupan aku..

dan akhir sekali..
berjaya dlm bidang yg aku ceburi..
PHYSIOTHERAPY.. !!



dan murah rezeki abes blaja terus dpt keje..
weeeee~~~

aminnnnnn..



sekian <3 href="http://www.mylivesignature.com/" target="_blank">

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...