Thursday, February 24

CONTEST AKU & TUDUNG EKSPRESS

SALAM UKHUWAH FILLAH

tudung ekspress ??
whoo0o..
mcm besh aje contest neyh..
tapi aku tak diTAG oleh sesape..blh ke cmtu ??
ahh nak jugk!nak jugk joinnnn..tak kire !!
ngeee ~~

ok ! first of all..
syarat nak join contest neyh amat la mudah ye..
korang blh tgk sumer nye di belog sitiaminah



gamba2 yg sy pertaruhkan kan adalah..




dulu neyh la tudung yg plg ekspress bg aku..sumer org pon pakai..ringkas dan senang..btl x ??




tapi..zaman berubah..sumer org sebok dgn fesyen tudung yg mcm neyh pulk..tak kire la mak cik ke ank dare ke tak kurang bdk kecik..tudung neyh pon tgolong dlm tudung ekspress gak..sesaat je da melekat kat kepale..kan??




tak lame lepas tuh..ade lg !yg jenis2 shawl neyh pulk..yg neyh pon aku nak ckp tudung ekspress gak..sbb mmg mudah nk pakai diantara shawls2 yg laen..bg aku la !

ngeee ~~


done !!
untuk memeriah kan lg contest yg da nak hampir tamat neyh aku nak menTAG

dalila aqila
suiela
tuura




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...