Tuesday, January 4

adam OH adam ..

SALAM UKHUWAH FILLAH


hye olls..
wat's up ?!
mcm mn hari neyh..adakah korng happy??sedih??sakit hati??
or anythng else.. ??

hmmm..
hari neyh aku nk share dgn korng smue tntg prasaan aku..
mcm mn nk crite ye..
emm.ok lah..mcm neyh..
korng..
hari neyh aku rse sedih sgt..aku rse sush hati sgt..
sbb nye..
ari neyh aku dpt tau ADAM demam panas la..
die sorng2 je kat umah sbb mmbe2 yg laen pegi praktikal..
ubat tak de..mkn pon tak..air pon tak de..
tak de sape nk min tlg..
ya allah..ksian nye ADAM..

aku bjauhan dgn die skrg..
klu la aku ade je dkt dgn die mcm sblm neyh tak pe..
smue aku blh bt kn untk die..
bli ubt ke..msk kan untk die ke..
neyh tak..
hurmmm..
im so sad...

ADAM sush nk saket..
so ble suatu ktika die jath saket tyme tuh mmg terok sgt kdaan die..
aku tau la da 3 tahn aku bsame die..
'ya allah..kau sembuh kan lah adam secepat mungkin..kuat kn lah semangat nye ya allah.."
tentg ADAM...
sblm neyh die seorng yg kuat..sbb ape..sbb sblm neyh die punya insan yg bername EMAK disamping nye..tp leps mak die pergi pd awal tahn leps aku pn sush nk byg kan mcm mn khidupn die leps tuh..
tak de tmpt mngadu..tak de tmpt nk minx tlg ble sush..tak de tmpt nk dmanje..
segale2 nye dlepas dan dluah kan pade aku slepas tuh..

aku ingt lg..
tahn leps awl2 tahn mcm neyh adam jath saket..
die kene denggi..
tyme tuh mak die tgh tenat kat hspital akibat KANSER LIDAH..
jd aku la yg mnjage die siang mlm kat hspital..
tyme tuh blh jg pon sbb aku tipu nurse ckp yg aku neyh adik die..
klu tak mmg adam sorng2 la kat hspital..dan aku tau die takkan blh btahan pnye la..
die neyh klu saket manje sgt..hmmm.

jap2..rse nye ade gmb aku tgkap tyme tuh..



hahh..
neyh la gmb nye..mmg nmpak terok sgt kan..
ksian ADAM tyme nyh..
pastu elok je die sembuh kmi pon blk ipoh mlawat mak die..
rupe2 nye tuh mlm trakhir kmi mlihat arwah mak en.adam..
mak cik mahfuzah da mghembuskan nafas trakhir mlm tuh..INNALILLAH..
alfatihah.

so skrg ble adam saket kmi sme2 tringt pristiwa leps..
dan aku tahu die sgt2 mrindui arwah ketika ini..
cme yg aku sedih kan aku tak de disisi die untk mminjam kan bahu aku bt sketika untk die mluah kan rse hati die skrg..

buat adam yg amat aku sayangi..
please be strong boy..
i'll olweys be by ur side..
smoge cepat sembuh ye..=,)


sekian <3 href="http://www.mylivesignature.com/" target="_blank">

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...