Thursday, January 20

my ADEK sayang !

SALAM UKHUWAH FILLAH


ok !
hari neyh aku nk tak de idea sgt nk mrapu mraban kat sni..
tp nk gak gatai2 post entry..ehehehhe.

nak dipendek kan cite..
tadi rumah aku dkunjungi oleh kluarga irfan..
ngeeee ~~
sape irfan neyh ??
ouuhhh..
irfn neyh budk yg mak aku mngasuh sejk die kecik2 lg..
emm..
may be tyme tuh umur die bru 4 bulan..

actually..
mak aku bkn nye ape pon..
saje je nk bt peneman bosan2 dudk kat umah..
yela..
waktu tuh aku dgn akak aku dok asrama..jaoh..
adek2 skola ptg..
so umah jd sunyi sgt..

haa..
ble ade irfan..
eeeiiii..
mcm best sgt..
so cute tau irfan neyh..slalu ktorg pggl ipan2 je..
huhuhu..

tp..
nk dijadi kan cite lg..
leps umur ifan 5 tahn mak aku da tak mngasuh die dah..
yela..
da msk skola kn..
msti la mak ayh die pulk kne urus kan..

nak dijadikan cite lagi..
haaa..
aku neyh pon da lme sesangat la tak jmp die..
sbb study luar NEGERI..
hehehehe.luar negeri means luar perak je la pon..
tteettttt....

ok..
so ble jmp irfan td mmg la best sgt..
yela..
irfan neyh klaka sgt..
manje pulk tuh..
pastu tbe2 aku pndng die lme2..
dlu kecik je lg waktu dtg umah aku..
skrg da 8 tahun..
cepat nye mase blalu..
aku pon da tua la kot..
teetttttt...

pastu agk lme klamaan tggu mak ayh die mnyembng dgn fmily aku..
die pon da mule start bt muke bosan..
hahahahaha..
biase la bdk laki..
ape lagi..
mule la mempertaruh kan aksi2 die dihdpan ktorng sumer..
masyaalah..
dasyat budk neyh..
ade ke brangan nk jd KAMEN RIDER ??
abes bsilat2 dpn ktorng td..

nak tengok ??
jap2..




-AKSI PERTAMA-



-AKSI KEDUA-



- AKSI KETIGA-



haaa neyh la die irfan nye..
neyh pengaruh2 crite kartun la neyh..
smp mcm neyh skali jd nye..
sabo je la..

aku harap..
walaupn irfan da besa nnt..
die tetap tak kan lupe dkt kmi skeluarga..
trutame nye dkt mak aku..

buat irfan..
jd la anak dan abang yg baek untk ibu ayah dan juga adek mu..
jgn lupe dri..
blaja rajin2..
(emm..tp mcm la irfan bace kan ?? )
ok tak pe..
sekadar doa..


ok la guys..
dats oll for today yah !!




sekian <3




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...