Wednesday, January 5

SALAM UKHUWAH FILLAH



akhirrrrrr nye...
hah !stlah 3 mggu aku dan ADAM dipisah kan oleh jarak dan waktu demi tanggujwb untk berkhidmat terhadap masyarakat akhir nye kmi bjumpa jugk..
eh korng !neyh first tyme tau aku bpisah lme2 dgn adam..
mn tak nye..
sblm neyh kmi kels yg sme..hostel yg sme (rmah je laen2)..kampong pon sme gak IPOH..
haisshhh..dan klu ktorng praktikal pon klu tak dpt tmpt yg sme at least area yg sme jugk..
tp skrg neyh da berbeza..
adam di KL dan aku masih lg di IPoh..tiap2 semester msti aku dpt ipoh..hisshh !!
bosan oke !!nak jugk cri pngalaman kat tmpt org..hurmm..

s0 !ble adam bgtau nk blk jmp aku..apelagi..mule la tersenyom2 tersenyom2!!asek mghitung hari..pastu pke nk pegi mn..nk pakai ape..hah..gittuuu skali uuu !!
hahhahah..
al maklum lar lme tak dating n jmp..

pejam celik pejam celik..tiba la hari yg dtggu2..
mlm tuh (23Dec) adam pon dtg rumah dan amek aku bwk pegi mkn..
tuh pon sekejp je..adam saje2 je nk jmp..
tyme tuh aku mcm kaku sgt tau..huhuh !yela..malu la lme tak jmp..
tp..lme2 tuh ble da ok..enjen pon da pans..ape lg..mulut aku pon start pok pek pok pek mcm slalu..adam senyum je la !

Day 1 ktorg pegi macD je..





**ok! cukup untk hri ptame..
kang tmuntah lak korng..
sbb ade lg nk smbg kat bwh neyh..hehheh!!


Day 2 kmi kuar pegi mkn jugk las nye sbb kan HARI NATAL..
nk tgk wayang pon penuh..
nk pegi shoppng rmai gile org smp smue butik penuh dan tak de parking..dan adam same skali tidak mnyukai kdaan tsebut..!
nak pegi dating2 kat taman ya allah..ujan la pulk !
ape nk bt..so kmi decide pnye decide jom kte pegi OLD TOWN..
tu je la yg sempat..
tp pape pon aku ttp gmbra sbb msh pnye waktu untk bsame adam..







**neyh la gmb2 yg smpat diambek..
tak byk sgt sbb tleka makan..smp lupe nk amek gmb..
heheheh..

ok !stop kat sni dlu sblm korng smue muntah tgk pasal kmi..
yela..blog neyh pon kbanyakan nye smue aku crite kan tntg aku dan ADAM..
knape ??
sbb aku hnye aktiv ble bsame adam shja..
nk cite pasal kluarga tlalu byk yg peribadi..
nk cite pasal kwn2..
haishhh..
jrg skali dpt hang out same2..
so !adam je la yg ade..huhuhu..

sekian <3 href="http://www.mylivesignature.com/" target="_blank">

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...